Πρόγραμμα προπόνησης τρεξίματος 30 λεπτών για νέους δρομείς

Γράφτηκε από τον/την Super User. Posted in ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Πρίν παρουσιάσουμε το πρόγραμμα προπόνησης για τρεξίματος 30 λεπτών, θέλω να σου δώσω συγχαρητήρια για την απόφασή σου να βάλεις στη ζωή σου μία από τις πιο υγιή συνήθειες που είναι το τρέξιμο.

Το παρακάτω πρόγραμμα είναι ένα πρόγραμμα με διαστήματα τρεξίματος και περπατήματος εναλλάξ και απευθύνεται σε νέους δρομείς που θέλουν να είναι σε θέση να προπονηθούν για 30 λεπτά σε 3 βδομάδες.

Αν ξεκινάς τώρα το τρέξιμο, ακολούθησε το παρακάτω το παρακάτωοδηγό για νέους δρομείς.

Ξεκινάμε κάθε προπόνηση με ένα 10λεπτο περπάτημα γιαπροθέρμανση.

Τελειώνουμε την προπόνηση με ένα 10λεπτο περπάτημα για χαλάρωμα και με τις απαραίτητεςδιατάσεις.

Αν τις μέρες ξεκούρασης νιώθεις ότι έχεις ενέργεια, μπορείς αντί για ξεκούραση να κάνειςcross training.

Εβδομάδα Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυριακή
1 Τρέξιμο 1 λεπτό, περπάτημα 1 λεπτό 10 φορές εναλλάξ.20 λεπτά συνολικά Τρέξιμο 1 λεπτό, περπάτημα 1 λεπτό 10 φορές εναλλάξ.20 λεπτά συνολικά Ξεκούραση. Τρέξιμο 2 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 5 φορές εναλλάξ.Στη συνέχεια, τρέξιμο 1 λεπτό, περπάτημα 1 λεπτό 5 φορές εναλλάξ.

25 λεπτά συνολικά

Τρέξιμο 2 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 5 φορές εναλλάξ.Στη συνέχεια, τρέξιμο 1 λεπτό, περπάτημα 1 λεπτό 5 φορές εναλλάξ.

25 λεπτά συνολικά

Ξεκούραση. Τρέξιμο 2 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 6 φορές εναλλάξ.18 λεπτά συνολικά
2 Τρέξιμο 3 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 4 φορές εναλλάξ.Στη συνέχεια, τρέξιμο 1 λεπτό, περπάτημα 1 λεπτό 4 φορές εναλλάξ.

24 λεπτά συνολικά

Τρέξιμο 2 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 6 φορές εναλλάξ.18 λεπτά συνολικά Ξεκούραση Τρέξιμο 3 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 5 φορές εναλλάξ.20 λεπτά συνολικά Τρέξιμο 2 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 8 φορές εναλλάξ.24 λεπτά συνολικά Ξεκούραση. Τρέξιμο 3 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 5 φορές εναλλάξ.20 λεπτά συνολικά
3 Τρέξιμο 4 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 4 φορές εναλλάξ.20 λεπτά συνολικά Τρέξιμο 2 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 8 φορές εναλλάξ.24 λεπτά συνολικά Τρέξιμο 5 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 4 φορές εναλλάξ.24 λεπτά συνολικά Ξεκούραση. Τρέξιμο 4 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 6 φορές εναλλάξ.30 λεπτά συνολικά Τρέξιμο 2 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 5 φορές εναλλάξ.15 λεπτά συνολικά Τρέξιμο 5 λεπτά, περπάτημα 1 λεπτό 5 φορές εναλλάξ.30 λεπτά συνολικά

Από: about.com

Σύλλογος Δρομέων Οδοιπόρων Εορδαίας

  • Διεύθυνση: Μανουηλαντων 1
  • Τ.Κ: 50200 - Πτολεμαϊδα
  • Τηλ: 2463100344
  • Fax: 2463100344
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Χορηγός Επικοινωνίας