Νερό ή αθλητικά ποτά; Τι πρέπει να προτιμήσετε;

Γράφτηκε από τον/την Super User. Posted in ΑΡΘΡΑ

Στις περισσότερες περιπτώσεις το νερό αποτελεί καλύτερη επιλογή για να ξεδιψάσουμε από ότι ένα αθλητικό ποτό. Δεν είναι μόδα το να κρατάς ένα μπουκαλάκι μπλε ποτό την ώρα του γυμναστηρίου. Η επιλογή μεταξύ νερού ή αθλητικού ποτού είναι θέμα υγείας. Τα αθλητικά ποτά δεν πρέπει να πάρουν τη θέση του νερού διότι πολύ απλά ένα υγιές παιδί, ένας έφηβος ή ένας ενήλικας δεν χρειάζονται τις επιπλέον θερμίδες και τους υδατάνθρακες που πάνε πακέτο με τα αθλητικά ποτά. Επιπλέον, ένα μικρό γεύμα, μια με δύο ώρες πριν από μια προπόνηση διάρκειας έως και 1 ώρας, είναι αρκετό για να σας παρέχει όλους τους απαραίτητους ηλεκτρολύτες και την ενέργεια που χρειάζεστε.
Οι άνθρωποι που ασκούνται για μία ώρα ή λίγο περισσότερο πρέπει να καταναλώνουν μεταξύ 30 και 60 γραμμάρια υδατανθράκων -κύρια πηγή ενέργειας του σώματος- ώστε να βοηθήσουν στη διατήρηση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα, κάτι που μπορεί πολύ εύκολα να μας προσφέρει μια ισορροπημένη διατροφή.Επειδή περιέχουν υδατάνθρακες, τα αθλητικά ποτά μπορεί να είναι ευεργετικά κατά τη διάρκεια μεγάλων και πολύωρων προπονήσεων. Η κατανάλωση αθλητικών ποτών κατά τη διάρκεια μιας άσκησης που διαρκεί περισσότερο από μία ώρα μπορεί να βοηθήσει στην ενυδάτωση και στην παροχή της απαραίτητης ενέργειας για τους εργαζόμενους μυς καθώς τα περισσότερα από αυτά περιέχουν 4 έως 8% υδατάνθρακες.Επομένως:
Επιλέξτε νερό όταν δεν είστε σωματικά δραστήριοι ή όταν ασκήστε έως και 1 ώρα. Επιλέξτε αθλητικό ποτό όταν ασκήστε για περισσότερο από μία ώρα ή σε ακραία περιβάλλοντα όπως ζέστη, υγρασία, κρύο ή σε μεγάλο υψόμετρο. Εάν είστε αθλητής και προπονήστε για αρκετές ώρες και με μεγάλη ένταση, τότε το αθλητικό ποτό είναι καλύτερη επιλογή απ’ ότι το νερό χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι το αθλητικό ποτό θα πάρει τη θέση του νερού.
Φωτογραφία: Νερό ή αθλητικά ποτά; Τι πρέπει να προτιμήσετε; 

Στις περισσότερες περιπτώσεις το νερό αποτελεί καλύτερη επιλογή για να ξεδιψάσουμε από ότι ένα αθλητικό ποτό. Δεν είναι μόδα το να κρατάς ένα μπουκαλάκι μπλε ποτό την ώρα του γυμναστηρίου. Η επιλογή μεταξύ νερού ή αθλητικού ποτού είναι θέμα υγείας. 

Τα αθλητικά ποτά δεν πρέπει να πάρουν τη θέση του νερού διότι πολύ απλά ένα υγιές παιδί, ένας έφηβος ή ένας ενήλικας δεν χρειάζονται τις επιπλέον θερμίδες και τους υδατάνθρακες που πάνε πακέτο με τα αθλητικά ποτά. Επιπλέον, ένα μικρό γεύμα, μια με δύο ώρες πριν από μια προπόνηση διάρκειας έως και 1 ώρας, είναι αρκετό για να σας παρέχει όλους τους απαραίτητους ηλεκτρολύτες και την ενέργεια που χρειάζεστε.
Οι άνθρωποι που ασκούνται για μία ώρα ή λίγο περισσότερο πρέπει να καταναλώνουν μεταξύ 30 και 60 γραμμάρια υδατανθράκων -κύρια πηγή ενέργειας του σώματος- ώστε να βοηθήσουν στη διατήρηση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα, κάτι που μπορεί πολύ εύκολα να μας προσφέρει μια ισορροπημένη διατροφή.

Επειδή περιέχουν υδατάνθρακες, τα αθλητικά ποτά μπορεί να είναι ευεργετικά κατά τη διάρκεια μεγάλων και πολύωρων προπονήσεων. Η κατανάλωση αθλητικών ποτών κατά τη διάρκεια μιας άσκησης που διαρκεί περισσότερο από μία ώρα μπορεί να βοηθήσει στην ενυδάτωση και στην παροχή της απαραίτητης ενέργειας για τους εργαζόμενους μυς καθώς τα περισσότερα από αυτά περιέχουν 4 έως 8% υδατάνθρακες.

Επομένως:
Επιλέξτε νερό όταν δεν είστε σωματικά δραστήριοι ή όταν ασκήστε έως και 1 ώρα.  

Επιλέξτε αθλητικό ποτό όταν ασκήστε για περισσότερο από μία ώρα ή σε ακραία περιβάλλοντα όπως ζέστη, υγρασία, κρύο ή σε μεγάλο υψόμετρο. Εάν είστε αθλητής και προπονήστε για αρκετές ώρες και με μεγάλη ένταση, τότε το αθλητικό ποτό είναι καλύτερη επιλογή απ’ ότι το νερό χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι το αθλητικό ποτό θα πάρει τη θέση του νερού.
 
Πηγή :Marathoncorner

Σύλλογος Δρομέων Οδοιπόρων Εορδαίας

  • Διεύθυνση: Μανουηλαντων 1
  • Τ.Κ: 50200 - Πτολεμαϊδα
  • Τηλ: 2463100344
  • Fax: 2463100344
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τα γραφεία του Συλλόγου είναι ανοικτά κάθε Τρίτη από τις 19:00 - 21:00

Χορηγός Επικοινωνίας